نعبد و اياك نستعين »" برای مسلمان رو به كعبه ايستادن نظير با جامعهپاك بودن و با وضو بودن و مستور العوره بودن است ، يعنی از آداب نمازاست نه هدف نماز . و حال آنكه همه آداب زردشتی تقديس و تعظيم خودآتش است با اعتقاد به تاثيرات ماوراء الطبيعی آن . از همه اسف انگيزتر اين است كه آقای دكتر معين در فصلی كه تحت عنوان" می مغانه " ترتيب دادهاند ، به پيروی پور داود چنين وانمود میكنندكه تعبيرات " می " " مغ " و غيره همه كنايه است از علاقه شاعرانايرانی به رسوم و آداب زردشتی در آخر اين فصل قسمتی از ترجيح بند معروفهاتف اصفهانی را كه در توحيد و وحدت وجود سروده است آوردهاند . آنترجيح بند با اين بيت آغاز میشود :
ای فدای تو هم دل و هم جان |
وی نثار رهت هم اين و هم آن |
آقای دكتر معين كلمات مورد نظر خودشان را كه از نظر ايشان نشانه