ثانيا شما عجالتا از زبان دوست خودتان میشنويد كه اين جمله نه منطقابا اسلام تطبيق میكند و نه در هيچ كتابی ، مدرك و سندی دارد . حال فرضكنيم يك آدمی از مخالفان و دشمنان شما ، يك آدم غير مسلمان كه انسانواردی باشد ، به شما كه دائما میگوئيد جمله " ان الحيوش عقيدش و جهاد "را امام حسين گفته است ، بگويد : آقا ! هرچه كه امام حسين گفته است ،لابد مدرك و سندی در كتابی دارد ، امام حسين در كجا اين سخن را گفته است؟ شما كه پيدا نمیكنيد . بعد میآئيد سراغ من ، میگوئيد اين جمله : انالحيوش عقيده و جهاد در كجاست ؟ زود به من نشان بده ، میخواهم مدركشرابه يك آدم مخالفی كه با او مباحثه كردهام نشان دهم . آنوقت من به شمامیگويم آقا اين جمله در هيچ كتابی [ از قول امام حسين ( ع ) ] وجود ندارد. بعدا به من میگوئيد پس چرا تا به حال به من نگفتيد ؟ به من خواهيدگفت شما كه هميشه میديدی ما اين حرفها را میزنيم ، چرا يك بار به مانگفتی اين جمله از كلمات امام حسين نيست كه ما اين اشتباه را نكنيم ؟همان وقت ، مثل شمايی به مثل منی حمله خواهيد كرد كه آقا شما چرا اينقدرسكوت كرديد ، نگفتيد و نگفتيد و نگفتيد تا وقتی كه ما در مقابل دشمنگرفتار شديم و محكومش شديم . حالا داری به ما میگوئی كه چنين جملهای نيست ؟ ! ثالثا اگر شما از جنبه حماسی شيفته اين جمله هستيد ، امام حسين ( ع )جملههائی صد درجه بالاتر از اين جمله دارد . آيا " ان الحيوش عقيدش وجهاد " بالاتر است يا همين جملهای كه خواندم : « موت فی عز خيرمن حياشفی ذل » ؟ كداميك بهتر است ؟ آيا اين بهتر است يا |