|
|
|
|
|
|
1- البقره / 155. 2- آل عمران / 155. 3- آل عمران / 186. 4- هود / 7. 5- العنكبوت / 2. 6- مصباح الشريعه ، ص 487. 7- كافى ، 197، مشكاه الانوار: 298. 8- كافى ، ج 2، ص 197. 9- منتخب كنز العمال :6 :39 الجامع الصغير 2: 55. 10- الجامع الكبير 1: 801. 11- سنن الترمذى 2: 169. 12- بحارالانوار 1: 191. 13- الجواهر السنيه : 6. 14- روضات الجنات 3: 379. 15- اعيان الشيعه 7: 145. 16- الذريعه 21: 20. 17- ايضاح المكنون 4: 479. 18- الذريعه 4: 179 19- همال : همتا، برابر 20- گمراهى 21- آل عمران / 145 22- آل عمران / 154 23- النساء / 78 24- الزمر / 42 25- الحج / 47. 26- المعارج / 11-18 27- يكى از صحابه پيامبر ص و بنا به روايتى از 13 نفرى بود كه نخست اسلامآوردند و سپس به حبشه هجرت نمود و در سال دوم هجرى پس از شركت در جنگ احد در مدينهدر گذشت و در قبرستان بقيع مدفون گرديد (الاصابه فى معرفة الصحابه 2/464 28- امالى صدوق 63 29- مكان محل 30- در اين باره روايتى از حضرت صادق ع آمده است كه خداوند كفالت فرزندانمومنين را به حضرت ابراهيم و هسمر او ساره سپرده است 31- ثواب الاعمال 233 32- جامع الاخبار: 133 دعوات راوندى 471/169 الجامع الصغير2/ 235/6010 33- دعوات راوندى 164/453 با اندكى اختلاف 34- المائده / 119 35- توحيد صدوق : ص 337 36- الحديد / 23 37- الشورى / 43 38- كافى 196 2 سنن ابن ماجه 2: 28 مسند احمد 1: 172، 180، 185 سنن دارمى2: 320 مستدرك حاكم نيشابورى 1: 41 و 4: 307 با تفاوت اندكى 39- من لا يحضره الفقيه 4: 262، امالى طوسى 2: 142 صحيح مسلم 4: 2274 مسنداحمد 2: 323 سنن ابن ماجه 2: 1378 40- او ابوالحسن على بن محمد بن نهامى مى باشد كه شاعرى بود بسيار مشهور واز اهل تهامه به عراق و شام مسافرت نمود و سپس مخفيانه وارد مصر گرديد و در آنجادستگير و در سال 416 ه ق در زندان به قتل رسيد. (ر.؟ وفيات العيان 3: 378 الاعلام زركلى 4: 327) 41- الذريات / 56 42- النجم / 39 و 40 43- تنبيه الخواطر 1: 271 امالى 2: 139، ارشاد القلوب ديلمى 18، الترغيب والترهيب 4: 234 44- نهج البلاغه 1: 88، ارشاد القلوب : 21 بهنقل از پيامبر ص با اندك تفاوتى 45- در ارشاد القلوب : 21 ديلمى اين حديث را با تفاوت اندكى از پيامبر ص روايتنموده است . 46- يحبونهم كحب الله و الذين آمنوا اشد حب الله البقره / 165: فسوف ياتىالله بقوم و يحبونه اذلة على المومنين المائده / 54 47- محجة البيضا 8: 4 و با تفاوت اندكى در مسند احمد بنحنبل 3: 172 و 248 سنن نسائى 8: 59 و سنن ابن ماجه 2: 1338 آمده است 48- بحار الانوار 70: 26 الجواهر السنيه ، حر عاملى 94 بهنقل از مسكن الفواد 49- يعلم احد... 50- بحار الانوار 70: 26 به نقل از مسكن الفواد محجه البيضاء 8: 58 51- كافى 2: 198 در كتاب المومن 15: تنبيه الخواطر 2: 4، 2 التحصيص محمد بنهمام با تفاوت اندكى در عبادت . 52- در نسخه اصلى ، عمر بن عتبه آمده است در حالى كه صحيح عمر بن عنبسه مىباشد (ر.ك اسعد الغابه 4: 120 و تهذيب التهذيب 4: 369) 53- ثواب العمال : ص 233 54- ثواب الاعمال : ص 233 55- العين : 3: 206 56- من لا يحضره الفقيه 1: 119، ثوابالاعمال 233، الامالى 434، الكافى 3: 220 57- على بن ميسر يا على بن عبدالله النخعى . او و پدرش از اصحاب حضرت صادقبودند. رجال شيخ 242، معجم رجال الحديث 12: 207 58- صدوق آن را در من لايحضره الفقيه مرسلا و با تفاوت اندكى در الفاظنقل نموده است 1: 112 همچنين كلينى آن را در الكافى با اسناد ديگرى آورده است 3: 218بحار 82: 116 59- من لا يحضره الفقيه 1: 112، كافى 3: 219 بحار 82: 116 60- من لا يحضره الفقيه 1: 111 / 518 البحار 82: 116 / 8 61- ثواب العمال : 2336 62- سنن الترمذى 4: 28 63- سنن ابو داود 3: 183 مسند احمد بنحنبل 5: 272 الترغيب و الترهيب 4: 283 الجامع الصغير 1: 103 64- خصال صدوق : 267 مسند احمد بن حنبل 3: 443 و 4: 237: مستدرك الحاكم 1:511 الجامع الصغير 1: 483 البحار 82: 117 65- الجامع الصغير 1: 406، البحار 82: 117 66- من لا يحضره الفقيه 3: 242، معانى الاخبار: 291 مكارم الاخلاق : 169 البحار82: 17 67- در بعضى نسخه ها معاويه بن جيده يا معاويه بن صيدة قشيرى آمده است ، اماصحيح معاويه بن حيده مى باشد. پ 68- الجامع الصغير 2: 55، منتخب كنزالعمال 6: 390. 69- اسد البغابه : 2 ص 364: منتخب كنزالعمال 6 ص 392 با تفاوت اندكى . 70- در بحار بسرره آمده است 71- مسند احمد بن حنبل ، 3 ص 489 و 5: 329 و در التعازى به اسناد ديگرى آمدهاست ص 25 بحار الانوار 82: 117 72- مسند احمد بن حنبل 4: 105 73- بحار الانوار 82: 118 74- بحار الانوار 82: 118 كه به جاى (انس بن مالك ) و عنه ) آمده است . 75- اشاره اى است به آيه 73 سوره الزمر: و سيق الذين اتقوا ربهم الى الجنهزمرا 76- بحار الانوار 82: 118 كه به جاى و عن انس بن مالك و روى آمده است . 77- امالى صدوق ، 63. التعازى : 19، روضه الواعظين : 422، با تفاوت اندكى . 78- التعازى : 114، مسند احمد بن حنبل ، 3: 436، 5: 35، شنن انسائى ، 4: 23،مستدرك حاكم نيشابورى ، 1: 384، الدر المنثور 1، 158، الترغيب و الترهيب ، ج 3، ص79 / 16. 79- سنن السائى 4: 118. 80- كلينى آن را به سند خود از سكونى از امام صادق ع در كافى 3: 218 وصدوق آن را در من لا يحضره الفقيه 1: 112 با تفاوت اندكى در الفاظ آورده است ،بحار الانوار همچنين در مسند احمد بن حنبل 4: 415 و الجامع الصغير 1: 131 81- بحار الانوار 82: 119 به نقل از مسكن الفواد 82- الدار المنثور 1: 159 الكبير 1: 777 با تفاوت اندكى بحار الانوار 82: 119به نقل از مسكن الفواد. 83- مسند احمد بن حنبل 1:429 سنن الترمذى 2: 262 سنن ابن ماجه 1: 512 الدرالمنثور 1: 158. 84- التعازى : 13 مسند احمد بن حنبل 3: 34 صحيح البخارى 1: 36 و 2: 92و ن 124، صحيح مسلم به نقل از ابوهريره 4: 2028 الترغيب و الترهيب 3: 76 باتفاوت در الفاظ حديث . 85- منتخب كنزالعمال 1: 212 با تفاوتى در الفاظ حديث بحار الانوار 82: 120به نقل ار مسكن الفواد. 86- در نسخه نضر سلمى آمده بود و صحيح ابى نضر سلمى مى باشد. ر.ك . اسدالغابه 5: 313.) 87- سيوطى آن را در الجامع الكبير 1: 949 با اندك تفاوتى آورده است . 88- الجامع الكبير 1: 817 89- ر.ك . الاصابه 4: 495 اسد الغابه 5: 616 90- سيوطى آن را در الجامع الكبير 1: 949 با اندك تفاوت آورده است . 91- ابن الاثير در اسد الغابه 4: 191 و احمد بنحنبل در مسند خود به نقل از ابوهريره 2: 419 و مسلم در صحيح خود 4: 2030 92- بحظار شديد 93- آن را حاكم نيشابورى در المستدرك 1: 71 و زكى الدين در الترغيب و الترهيب3: 78 و احمد بن حنبل در مسند خود 4: 212 و 5: 312 با اختلاف اندكى آورده اند. 94- احمد بن حنبل در مسند خود 4: 386 و زكى الدين در الترغيب و الترهيب 4: 19 بااختلاف اندكى آورده اند. 95- نسائى در سنن 4: 34 و المتقى هندى در منتخبكنزالعمال 1: 201 با تفاوت اندك در الفاظ آورده اند 96- سيوطى آن را در الجامع الصغير 2: 600 و متقى هندى در منتخبكنزالعمال 1: 210 با تفاوتى اندكى آورده اند. 97- احمد بن حنبل آن را در مسند خود 5: 159 و 151 و 153 و 164با تفاوت اندكآورده است . 98- سيوطى آن را در الجامع الكبير 1: 959 با تفاوتى در بعضياز الفاظ آوردهاست . 99- شيخ ورام آن را در تنبيه الخواطر 1: 278 و سيوطى در الدار المنثور 5: 306با اختلاف اندكى آورده اند 100- در نسخه چاپ سنگى داود بن هند 101- احياء علوم الدين 2: 27 102- بقيع غرقد، نام قبرستان اهل مدينه مى باشد ر.ك . معجم البلدان 1: 473) 103- بحار الانوار 82: 122 104- الروم ، 7. 105- الزمر، . 106- البقره ، 157-155. 107- سجده / 24 108- الاعراف / 137 109- النحل / 96 110- القصص 54/ 111- الزمر / 10 112- اين حديث را كه الصيام نصف الصبر الصبر مى باشد ابن ماجه در سنن خود1: 555 و شسوظس دز جامع الصغير 2: 122 آورده اند. 113- خصال 45 موظا مابك 1: 310 صحيح البخارى 3: 313 سنن ابن ماجه 2:1256. 114- الانفال / 46 115- آل عمران / 125 116- البقره / 157 117- شهاب الاخبار 55: شرح ابن ابى الحديد بر نهج البلاغه 1: 319 الجامعالصغير 2: 113 الترغيب و الترهيب 4: 277 المستدرك على الصحيحين 2: 446 الدرالمنثور 1: 66 ارشاد القلوب 127 118- النحل / 96 119- فيض كاشانى آن را در محجة البيضاء 7: 106 آورده است 120- محجة البيضاء / 7: 107 121- مسند احمد بن حنبل 4: 309، 310، 335 سنن ابن ماجه 2: 1003 سنن الدارمى2: 59 سنن ترمذى 4: 282 سنن التسائى 5: 256 المستدرك على الصحيحين 1: 464 122- تنبيه الخواطر آن را از على ع با تفاوت اندكى آورده است 1: 63 123- عملها 124- ارشاد القلوب : 137 المحجة البيضاء 7: 207 با تفاوت اندكى . 125- محجة البيضاء 7: 107، و اين را محمد بن همام با تفاوت در الفاظ حديث درالتحيص : 61 آورده است . 126- درنسخه سنگى موجود نيست . 127- تنبيه الخواطر 1: 40 الجامع الصغير 2: / 434 منتخبكنزالعمال 1: 208 128- نهج البلاغه 3: 157 با تفاوت در الفاظ آن 129- نهج البلاغه 3: 168، الكافى 2: 72 جامع الاخبار: 135 با تفاوت اندكىهمچنين اين روايت را التمحيص 64: مشكاة الانوار: 21: با تفاوتهايى در الفاظ آننقل نموده اند. 130- نهج البلاغه 3: 224 جامع الاخبار 136 131- الزمر / 10 132- الدار المنثور 5: 323 133- الدار المنثور 2: 74 134- كشف الغمة 2: 103 با تفاوت اندكى ، همچنين با تفاوتهايى در كلمات آن درامالى الطوسى 1: 100 فقه الرضا 368، تنبيه الخواطر 2: 180نقل كرده اند. 135- جامع الاخبار: 136: الجامع الصغير 2: 242 منتخب كنزالعمال 1: 210 136- دعوات الراوندى : 121، المستطرف 2: 70 با تفاوت اندكى . 137- مسند احمد بن حنبل 1: 307 الدر المنثور 1: 66 و در مشكاة الانوار: 20 بااختلاف اندكى آمده است . 138- الترغيب و الترهيب 4: 373 139- كافى 2: 73 به نقل از امام صادق ع روايت كرده است ثوابالاعمال : 203 مشكاة الانوار: 26 با تفاوت اندكى در بعضى از عبارات آورده است . 140- مسند احمد بن حنبل 4: 332 صحيح مسلم 4: 2295 الترغيب و الترهيب 4: 278 141- مسند احمد بن حنبل 1: 182 و 177 و 173 الجامع الصغير 2: 148 با تفاوتدر الفاظ آورده است . 142- مسند احمد بن حنبل 3: 47 سنن الترمذى 3: 252 المستدرك 2: 414 الجامعالصغير 2: 496 143- كافى 2: مشكاة الانوار: 21 144- الكافى 2: 73 145- الكافى 2: 75 تنبيه الخواطر 1: 40 جامع الاخبار: 135، الجامع الصغير 2:114، منتخب كنز العمال 1: 208 146- الكافى 2: 175 مشكاة الانوار 26 همچنين اين روايت را حسين بن سعيد اهوازى دركتاب المومن : 16 با تفاوت در الفاظ آن آورده است : التمحيص : 59 147- صدوق روايتى را در من لا يحضره الفقيه 4: 298 با مضامينى نزديك به اينروايت آورده است 148- صحيح مسلم 2: 632 الترغيب و الترهيب 4: 336 با تفاوت اندكى . 149- الجامع الكبير 1: 747 بحار الانوار 82: 141 150- طه / 132 151- الدر المنثور 4: 313 152- البقره / 45 153- الدر المنثور 1ن 68 154- البقره / 45 155- بحار الانوار 82: 141 156- الكافى 3: 222 157- همان 3: 223 158- همان 3: 224 159- همان 3: 224 160- همان 3: 225 با تفاوت اندكى كه راوى آنفضيل بن ميسر است 161- مصباح الشريعه : 486 162- مصباح الشريعه : 487 163- مصباح الشريعه : 498 164- و از وهب است كه مى گويد: البلاء للمومنكالشكال للدابه و العقال للابل (مصباح الشريعه : 497) بلا و گرفتارى براىمومن همانند افسارى براى حيوان و زائوبند براى شتر است . 165- مصباح الشريعه : 498 166- الكهف / 68 167- البقره / 155 168- البقره / 153 169- مصباح الشريعة : 498 170- البقرة / 153 171- البقرة / 155 172- البقره / 153. 173- مصباح الشريعة : 501 174- اين روايت را متقى هندى در منتخب كنزالعمال 1: 212 و مجلسى در بحار الانوار82: 142 آورده اند. 175- طاعون فراگير 176- كشف الغمه 2: 81 با تفاوت اندكى ، بحار الانوار 82: 142 177- داستانى شبيه به اين را ابن عبدريه در العقد الفريد 2: 136 آورده است . 178- من لا يحضره الفقيه 1: 117 الكافى 3: 250 بحار الانوار 82: 142 179- عيون الاخبار 2: 313 180- قسمتى از اين حكايت را مبرد در كتاب خودالكامل 1: 140 آورده است . 181- الكهف / 62 182- البقره / 157 - 156 183- كار بسيار زشت 184- مرز سنگى 185- آنچه سر راه كسى يا چيزى واقع شود. 186- در نسخه اساس خوانا نبود. 187- بحار الانوار 82: 149 188- يكى پس از ديگرى 189- در متن عربى آن اين گونه آمده است : قسم به آن كه جان را گرفت ، دوستندارم آنچه را كه رخ نمى داد. 190- بخارى آن را در صحيح خود 7: 109 و مسلم در صحيح خود 3: 1869 باتفاوت اندكى در الفاظ آن آورده اند همچنين محمد بن على العلوى آن را در كتاب خودالتعازى : 25 آورده است . 191- صحيح البخارى 2: 104 192- صحيح مسلم 4: 1909. 193- بحار الانوار 82: 150 194- دلائل النبوه 6: 50 با تفاوت اندكى در الفاظ آن همچنين در بحار الانوار 82:151 آمده است . 195- مدتى تو را ميجويم ، بيرون شو و طلب ياران براى ما بكن ، پس بيرون شدو گفت . 196- اين را فيض كاشانى در محجة البيضاء 8: 81 آورده است 197- حياة الحيوان الكبيرى 1: 247. 198- اسد الغابه 5: 428 199- سنن ابن ماجه 1: 507 المستدرك على الصحيحين 4: 62 200- ابن هشام اين را در سيره نبويه خود 3: 103 آورده است . 201- المستدرك على الصحيحين 3: 197 202- سيره هشام 3: 105 و واقدى آن را در مغازى 1: 292 با تفاوت اندكى آوردهاست . 203- الانفال / 15 204- قربوس : كوهه زين 205- بحار الانوار 82، 152 206- ديوان الامام على (ع ) : 69 207- در نسخه اساس به همين صورت آمده است . 208- كرابه 209- بحار الانوار 82: 152 210- البقره / 157 - 155 211- علامه مجلسى اين را در بحار الانوار 82: 152 آورده است . 212- عصابه : دستمال 213- الحديد / 23 214- المائده / 119 التوبه / 100 المجادله / البينه / 8 215- رعونت : خودخواهى ، خود آرايى ، كم عقلى 216- المائده / 119 التوبه / 100 المجادله / 22 البينه / 8 2 217- التوبه / 72 218- با تفاوت در الفاظ آن در منابعى چون التخصيص 61: 137 و دعائم الاسلام1: 233 و المحجة البيضاء 7: 107 آمده است 219- فيض كاشانى اين حديث را در محجة البيضاء 8: 68 و 88 و علامه مجلسى آنرا در بحار الانوار 82: 142 آورده اند. 220- المحجة البيضاء 8: 88 221- المحجة البيضاء 8: 88 بحار الانوار 82: 143 222- المحاسن : 252 مشكاة الانوار: 11 عدة الداعى المستدرك الصحيحين 1: 495 223- دعوات راوندى : 71: بحار الانوار 82: 143 224- دعوات راوندى : 74: الجامع الصغير 2: 235 225- التوحيد: 337 226- علامه مجلسى آن را در بحار الانوار 82: 143 آورده است 227- المحاسن 17: مشكاة الانوار: 12 و 13 الجامع الصغير 1: 382 منتخب كنزالعمال 178 228- الكافى 2: 49 229- همان : 2: 49 230- همان 2: 50 231- همان 2: 51 امالى شيخ مفيد 93، امالى شيخ طوسى : 1: 243 المومن : 17التخصيص 55، مشكاة الانوار: 299 232- الكافى 2: 52 233- غدره : مدفوع حيوان 234- حلاق : كسى كه موى سر و ريش ديگران را مى تراشد 235- انس گرفتن 236- تنبيه الخواطر 1: 40 و ارشاد القلوب : 127 237- علامه مجلسى آن را در بحار الانوار 82: 153 آورده است . 238- بحار الانوار 82: 153 239- خوره 240- عمر بن حصين بن عبيد بن خلف خزاعى كعبى پس از فتح خيبر اسلام آورد و عمربن الخطاب او را به بصره گسيل داشت و درسال 52 يا 53 هجرى در گذشت . اسد الغابه 4: / 137 تهذيب التهذيب 8 / 125 الاصابه 3 / 26 241- اسد الغابه 4: / 137 242- هزال : لاغرى 243- اللهوف فى قتلى الطفوف : 87 244- صحيح البخارى 2: 105 245- التعازى :ن سنن الترمذى 2: 237 الجامع الكبير 1: 290 منتخبكنزالعمال 6 : 265 246- الكافى 3: 208 صحيح النجارى 2: 42 و 48 مسلم 2: 628 و 630 247- الجامع الكبير 1: 709 248- الجامع الكبير 1: 207 249- صحيح مسلم 2: 671، سنن نسائى 4: 90، سنن داود 3: 218. در متن نام مولفذكر شده است . 250- الجامع الكبير 1: 568 251- صحيح البخارى 2: 106، صحيح مسلم 2: 636 252- صحيح بحارى 2: 100 و 7: 151 و 8: 166 و 9:141 و 164، صحيح مسلم2: 635 / التعازى : 10 سنن ابن ماجه 1: 506 سنن ابى داود 3: 193، سنن 4: 22 253- مسند احمد 5: 204 و 207 254- المغازى 2: 766 255- الفقيه 1: 113 / 527 256- كنايه از صداى گريه است 257- مكارم الاخلاق : 22 258- مسند احمد 6: 456 المستدرك على الصحيحن 3: 206 الجامع الكبير 1: 158. 259- مسند احمد 4: 294 ؛ سنن ابن ماجه 2: 1403 260- الجامع الصغير 2: 113، الدرالمنثور 1: 158 261- السيره النبويه - ابن هشام 3، 104 262- اسيد بن حضير از صحابه پيامبر بود كه بر دست مصعب بن عمير اسلام آورد.در سال 20 ه در گذشت و در بقيع مدفون گرديد. 263- التهذيب 1: 465 264- مسند احمد 1: 386، صحيح بخارى 2: 104، صحيح مسلم 1: 99، سنن ابن ماجه1: 504، سنن النسائى 4: 20 و 21، البحار 82: 93 265- الجامع الصغير 2: 405 سنن ابن ماجه 1: 505 البحار 83: 93 266- سنن ابن ماجه 1: 504 267- الجامع الصغير 2: 268 268- بحار الانوار 82: 93 269- صحيح مسلم 2: 635 270- كافى 3: 222 271- همان ، 3: 224 272- البقره / 156 - 157 273- الفقيه 1: 111 و الخصال 222 274- الفقيه 1: 111، الخصال 222 275- الفقيه 1: 111 276- الكافى 3: 224 277- همان 2: 224 278- صحيح مسلم 2: 631 279- سنن ترمذى 2: 243 280- كافى 3: 218 281- ذكرى الشيعه 72 اعلام الورى 143 منتهى المطلب 1: 466 صحيح البخارى6: 18 المستدرك على الصحيحين 1: 382 سنن النسائى 4: 13 282- ذكرى الشيعه 72 المعتبر 1: 344 283- كافى 5: 117 التهذيب 6: 358 284- الفقيه 1: 116 285- كافى 5: 117، التهذيب 6: 358 286- صحيح مسلم 1: 100 سنن النسائى 3: 20 سنن ابن ماجه 1: 505 الجامعالصغير 1: 415 287- الفقيه 1: 176: بالا تدعى بذل و لاشكل و لا حرب 288- خصال 226 مسند احمد 5: 342: صحيح مسلم 2: 644 سنن ابن ماجه 1: 504 289- مسند احمد 3: 65 ستت ابى داود 3: 194 الجامع الصغير 2: 408 290- سنن ابن ماجه 1: 504 291- الترغيب و الترهيب 3: 357 292- الترغيب و الترهيب 3: 357 293- الجامع الكبير 1: 801 294- كافى 3: 227 295- همان . 296- سنن الترمذى 2: 269 297- الجامع الكبير 1: 801 298- الدر المنثور 5: 308 منتخب كنز العمال 6: 355 299- در كافى 3: 226 قسمت دوم حديث آمده است ارشاد القلوب 43 300- در نسخه اساس به همين صورت آمده است 301- التعازى 12، منتخب كنزالعمال 6: 277 المستدرك على الصحيحين 3: 273 302- آل عمران 185 303- كافى 3: 221، بحار الانوار 82: 96 304- كافى 3: 221 بحار الانوار 82: 96 305- دلائل النبوه 7: 269 المستدرك 3: 58 بحار الانوار 82: 97 306- كافى 3: 220 الجامع الكبير 1: 41 الجامع الصغير 1: 72 307- اين ترجمه افتادگى دارد و ترجمه صحيح آن است كه : آنكه بزرگ شناسدمصيبت خود را، بايد به خاطر آورد، مصيبت مرا كه اين باعث آسانى مصيبتش مى شود 308- الجامع الكبير 1: 372 بحارالانوار 82: 143 309- كافى 3: 220، بحار الانوار 82: 143 310- همان 3: 224 / بحار الانوار 82: 144 311- همان 3: 225، بحارالانوار 82: 142 312- من لا يحضره الفقيه 1: 298 313- خمول : بى سر و صدا شدن گمنام شدن 314- موطا1: 237 بحار الانوار 82: 154 315- بحارالانوار 82: 154 316- همان 82: 155 317- همان 82: 155 سنن البيهقى 4: 66 318- الزخرف / 33 319- آل عمران / 178 320- مريم / 73 و 75 321- كافى 2: 196 322- همان ، 2: 196 323- همان 2: 196 تنبيه الخواطر 2: 204 التمحيص : 35 324- همان 2: 197 325- همن 2: 197، التمحيص 34 326- همان 2: 198، التمحيص 33 327- همان 2: 197 مشكاه الانوار: 298 328- همان 2: 197، تنبيه الخواطر 2: 204 329- همان 2: 198، تنبيه الخواطر 2: 204 المومن : 15 التمحيص : 32 330- همان 2: 198 331- همان 2: 198 التمحيص 50/91 332- كافى 2: 198 333- القلم / 48 334- النحل / 126 335- طه / 132 336- البقره / 156، 157 337- الزمر / 10 338- لقمان / 17 339- الاعراف / 128 340- والعصر / 3 341- البقره / 55 342- الاحزاب / 35 343- يونس / 109 344- الزخرف / 33، 34 345- مومنون / 55، 56 346- مومنون / 55، 56
|
|
|
|
|
|
|
|