بسم الله الرحمن الرحیم
 
نگارش 1 | رمضان 1430

 

صفحه اصلی | کتاب ها | موضوع هامولفین | قرآن کریم  
 
 
 موقعیت فعلی: کتابخانه > مطالعه کتاب زندگینامه استاد مطهری, ( )
 
 

بخش های کتاب

     abyati -
     asatid -
     didegah -
     d_talab -
     fahrast-a -
     farazha -
     fehrest -
     hozor-fa -
     jelvehha -
     m-moalem -
     n-s-m-dar -
     notgh-ama -
     p-a-s -
     p-a-s1 -
     p-a-s2 -
     shahadat -
     siry-goz -
     sleep -
     veladat -
     vishagi -
     zend-ajm -
 

 

 
 

پيام امام خمينى به مناسبت اولين سالگرد شهادت استاد

بسم الله الرحمن الرحيم

گرچه انقلاب اسلامى به رغم بدخواهان و ماجراجويان به خواست وتوفيقخداوند متعال به پيروزى رسيد و نهادهاى اسلامى انقلابى يكى پس از ديگرى درظرفتقريبا يك سال با آرامش و موفقيت انجام گرفت , لكن بر ملت ما وبه حوزه هاى اسلامىو علمى خسارتهاى جبران ناپذير به دست منافقين ضدانقلاب واقع شد , همچون ترورخائنانه مرحوم دانشمند و اسلام شناس عظيم الشان حجه السلام آقاى حاج شيخ مرتضىشهيد مطهرى ( ره ) .
اينجانب نمى توانم در اين حال ,احساسات و عواطف خود را نسبت به اين شخصيت عزيز ابراز كنم . آنچه بايد عرض كنمدرباره او , آن است كه وى خدمتهاى ارزشمندى به اسلام وعلم نمود و موجب تاسف بسيار است كه دست خيانتكار , اين درخت ثمربخش را از حوزه هاىعلمى و اسلامى گرفت و همگان را از ثمرات ارجمند آن محروم نمود .
مطهرى ( ره ) فرزندى عزيز براى من وپشتوانه اى محكم براى حوزه هاى دينىو علمى و خدمتگزار سودمند براى ملت و كشور بود. خدايش رحمت كند و درجوار خدمتگزاران بزرگ اسلام جايگزين فرمايد .
اكنون شنيده مى شود كه مخالفيناسلام و گروههاى ضد انقلاب درصدد هستند كه با تبليغات اسلام شكن خود دست جوانانعزيز دانشگاهى ما را از استفاده ازكتب اين استاد فقيد كوتاه كنند .
من به دانشجويان وظيفه و روشنكفرانمتعهد توصيه مى كنم كه كتابهاى اين استاد عزيز را نگذارند با دسيسه هاى غير اسلامىفراموش شود . از خداوندمتعال توفيق همگان را خواهانم .
والسلام على عبادالله الصالحين
روح الله الموسوى الخمينى
30 / 1 / 1359