بسم الله الرحمن الرحیم
 
نگارش 1 | رمضان 1430

 

صفحه اصلی | کتاب ها | موضوع هامولفین | قرآن کریم  
 
 
 موقعیت فعلی: کتابخانه > مطالعه کتاب آمریکا از دیدگاه امام خمینی, مرکز تحقیقات اسلامى سپاه   مناسب چاپ   خروجی Word ( برگشت به لیست  )
 
 

بخش های کتاب

     FEHREST -
     AMREEK01 -
     AMREEK02 -
     AMREEK03 -
     AMREEK04 -
     AMREEK05 -
     AMREEK06 -
     AMREEK07 -
     AMREEK08 -
     AMREEK09 -
     AMREEK10 -
     FOOTNT01 -
     FOOTNT02 -
 

 

 
 

 

1 - هوشيارى
خواهران وبرادران عزيز! در هر كشورى كه هستيد از حيثيت اسلامى وملى خود دفاع كنيد وبى پروا در مقابل دشمنان خود يعنى امريكا وصهيونيزم بين المللى وابر قدرت هاىشرق و غرب ، بدون هيچ ملاحظه اى از ملت ها وكشورهاى اسلامى دفاع كنيد و مظالمدشمنان اسلام را بر ملاكنيد . برادران وخواهران مسلمان من ! آگاهيد كه تمام منافع مادىومعنوى همگى ما را ابر قدرت هاى شرق وغرب مى برند ومارا در فقرو وابستگى سياسى، اقتصادى ، فرهنگى ونظامى قرار داده اند. به خود آء يد وشخصيت اسلامى خود رابيابيد. زير بار ظلم نرويد وهشيارانه نقشه هاى شوم جهانخواران بين المللى راكه درراس آن امريكاست افشا كنيد. امروز قبله اول مسلمين ، به دست اسراءيل اين غده سرطانى خاورميانه افتاده است ، امروز برادران فلسطينى ولبنانى عزيز مارا با تمام قدرت مى كوبد وبه خاك وخون مى كشد ، امروز اسراءيل با تمام وسايل شيطانى تفرقه افكنى مى كند، بر هر مسلمانى لازم است كه خودراعليه اسراء يل مجهز كند. امروز كشورهاى آفريقائى مسلمان مازير يوغ امريكا وسايراجانب و سرسپردگان آنان دست و پا مى زنند.(450)
ملت ها بايد خودشان راجع به اين مساء ل قيام كنند براى اينكه دولت ها هم غالبا- الاكمىاگر باشد- آنها هم دستشان با همان ابرقدرت ها توى هم هست و لهذا مى بينيد كه اينطورجناياتى كه از آمريكا واقع مى شود، مسلمان ها يعنى دولت هاى اسلامى هيچ از خودشانگرايشى نشان نمى دهند، گاهى هم اگر يكى شان يك چيزى بگويد، يك حرفى است ،بيش از يك حرف نيست . الان شما ديديد كه امريكا با اين جوان هاى عزيز ما، با ايندخترها، با اين پسرها، با اين دانشجوهاى عزيز چه رفتار وحشيانه كرد و آنها چهشجاعتى در مقابل پليس آمريكا از خود نشان دادند و درمقابل همه قدرتهائى كه آنجا بود و همه پليس ها و همه دستگاه هاى انتظامى ، اينها با مشتگره كرده ايستادند، تحمل كتك ها را كردند، تحمل جنايت هاى امريكا را كردند لكن از آنمساله اى كه پيش آنها مساله بود، اصلانگذشتند. مسلمين بايد از اين جوان ها، از اين جوانهائى كه از ايران در خارج هست ، چه در انگلستان و چه در اروپا و چه در امريكا هست ،تنبه پيدا كنند كه بايد چه كرد. ما دولت ها را ازشان مايوس هستيم لكن ملت هاميزانند.(451)
تا ملت ها يك همچو انسجامى پيدا نكنند، بايد بدانند كه محكوم به حكومت هاى فاسد ومحكوم به امريكاى جنايتكار و ساير ابرقدرت ها هستند.(452)
2 - وحدت كلمه
امروز جهان اسلام به دست آمريكا گرفتار است . شما براى مسلمانان قاره هاى مختلف جهانپيامى از خداوند ببريد، پيامى كه به غير از خدا بردگى وبندگى هيچ كس را نداشتهباشيد. اى مسلمانان جهان ! واى پيروان مكتب توحيد! رمز تمام گرفتاريهاى كشورهاىاسلامى اختلاف كلمه وعدم هماهنگى است ورمزپيروزى وحدت كلمه وايجاد هماهنگى است .خداوند تعالى در يك جمله بيان فرموده :(( واعتصموابحبل الله جميعا ولاتفرقوا )) اعتصام به حبل الله ، بيان هماهنگى جميع مسلمين است . همهبراى اسلام وبه سوى اسلام وبراى مصالح مسلمين وگريز از تفرقه وجدائى و گروهگرائى كه اساس همه بدبختى ها وعقب افتادگى هاست . ازخداوندمتعال عظمت اسلام و مسلمين ووحدت كلمه مسلمانان جهان راخواستارم .(453)
3 - غلبه بر ترس
ملت ها خوف نداشته باشند كه آمريكا چه مى كند، اينهاطبل توخالى هستند، فرياد مى زنند و عمل نمى كنند شما ببينيد آمريكا راجع به تروريستها كه همه و ما با آن مخالفيم ، چه گفت و چه كرد مرتبدنبال اين بودند آنها را به يكى از كشورهاى مخالف خود بچسبانند كه نتوانستند. وتشرهاى اينها توخالى است و هيچ خبرى نمى شود و ملت ها نبايد بترسند و بايد راهخودشان را طى كنند و اسلام و خدا پشتيبان آنان است .(454)
اميدوارم كه همه مسلمين بيدار بشوند و توجه بكنند به اينكه اگر چنانچه جلوى آمريكا واين مهره هاى آمريكا كه براى خاطر آمريكا و منافع او به اسلام صدمه وارد مى آورندمثل اسراء يل و مثل صدام ، انشاء الله مردم بيدار بشوند و بفهمند اگر به اينها مهلت دادهبشود، همه مسلمين به تباهى كشيده خواهند شد و آمريكا محدود نيست آمالش به يك كشور ودو كشور، و اينها، هرجائى را مى خواهد او تحت سيطره او باشد و امروز روزى است كه مااعتقادمان اين است كه بايد مسلمين با هم متحد بشوند و تو دهنى بزنند به آمريكا و بدانندكه مى توانند، توانائى اين امر را دارند، هم قدرت پرسنلى و افراد دارند، و هم ملتباهاشان موافق است ، اگر امرى بكنند، كارى بكنند، و هم امكانات زياد دارند، شريانحيات آمريكا و غرب بسته به نفت اين منطقه است .(455)
5 - بسيج جهانى مسلمين
اميد اين را داريم كه همه ملت هاى اسلامى به ما بپيوندند اين نزاعى كه ، مبارزه اى كهالان بين كفر و اسلام است ، اين منازعه بين ما و آمريكا نيست ، بين اسلام است و كفر، اگرچنانچه غلبه كنند خداى نخواسته اينها بر نهضت ما كه نخواهند كرد اين غلبه ، غلبهبر اسلام است ، غلبه بر مسلمين است بايد همه مسلمين بدانند كه مقدرات ما الان تنها نيستكه بين وجود و عدم است ، مقدرات اسلام ، مقدرات همه مسلمين است ، همه مسلمين در اين مساله باهم بايد شركت كنند كه اگر اين نهضت خداى نخواسته به سستى گرايد يا از بين برودحساب شرق و حساب تمام شرق و خصوصا مسلمين خواهند به تباهى كشيد من از همه ملتهاىاسلامى ، از همه مسلمين ، از همه ارتش هاى اسلامى ، از همه قواى انتظامى اسلامى ، از همهروساى جمهور ممالك اسلامى مى خواهم كه با اين نهضت ما همراه باشند با اين مقابله اىكه ما بين كفر و اسلام است ، نه مابين ايران و آمريكا، مابين تمام كفر و تمام اسلام استمسلمين بپاخيزند، برخيزند و در اين معارضه پيروز شوند و پيروز خواهند شد و از اينطبل هاى ميان تهى نترسند، نترسند كه آمريكا يك قدرت بزرگ است ، يك قدرت شيطانىاست و مى تواند كه با يك روز همه را به هم بزند، اينها تبليغات است آمريكا نمىتواند اين كار را بكند، در مقابل مسلمين نمى تواند آمريكا خودنمائى كند دنيا توجهش الانبه اين مبارزه است ، دنيا الان توجه به اين دارد كه در اين مبارزه چه خواهد شد و خود مملكتآمريكا در آن اختلاف واقع شده است ، سياه هاى آمريكا كه در تحت ظلم آمريكا بودند الانآنها هم موافقت با ما دارند و ممكن است آنها هم قيام بكنند بايد مسلمين در يك چنين موقعحساسى كه ما مقابل ايستاديم در مقابل آمريكا و درمقابل دسايس شيطانى او، با ما موافقت كنند، با ما همراهى كنند، ما و خود را از هم بدانند،مملكت ايران را با ساير ممالك ، با پاكستان ، با عراق ، با اندونزى ، با تمام اينممالك اسلامى يك بدانند و همه قيام كنند و همه تظاهر كنند درمقابل اين ظلمى كه اين شخص ‍ به ما دارد مى كند.(456)
استكبار از همه كمينگاه هاى سياسى و نظامى و فرهنگى و اقتصادى خود به ما حمله كردهاست انقلاب اسلامى ما تاكنون كمينگاه شيطان و دام صيادان را به ملت ها نشان داده استجهانخواران و سرمايه داران و وابستگان آنان توقع دارند كه ما شكسته شدن نونهالان وبه چاه افتادن مظلومان را نظاره كنيم و هشدار ندهيم ، وحال آن كه اين وظيفه اوليه ما و انقلاب اسلامى ماست كه در سراسر جهان صلازنيم كه اىخواب رفتگان اى غفلت زدگان بيدار شويد و به اطراف خود نگاه كنيد كه در كنار لانههاى گرگ ، منزل گرفته ايد برخيزيد كه اين جا جاى خواب نيست و نيز فرياد كشيمسريعا قيام كنيد كه جهان ايمن از صياد نيست آمريكا و شوروى در كمين نشسته اند و تانابودى كاملتان از شما دست برنخواهند داشت راستى اگر بسيج جهانى مسلمينتشكيل شده بود، كسى جرات اين همه جسارت و شرارت را با فرزندان معنوى رسولاللهصلى الله عليه و آله و سلم داشت ؟(457)
اى ملت هاى مسلم اى ملت هاى مظلوم همه كشورهاى اسلامى اى ملتهاى عزيزى كه در تحتسلطه اشخاصى واقع شديد كه ذخاير شما را تقديم امريكا مى كنند و شما خودتان بازحمت و ذلت زندگى مى كنيد بيدار بشويد، برخيزيد از جا اى مستضعفين جهان برخيزيدو در مقابل ابرقدرت ها بايستيد... آمريكا، از آن طرف عالم مى آيد و مى خواهد به ما حكومتكند و ما و شما و همه را تحت قدرت خودش قرار بدهد و ذخاير ما را هم از بين ببرد و معالاسف دولت ها هم با او موافقت مى كنند.(458)
6 - به كارگيرى جوانان شهادت طلب
مسلمانان تمامى كشورهاى جهان ! از آن جا كه شما در سلطه بيگانگان گرفتار مرگتدريجى شده ايد بايد بر وحشت از مرگ غلبه كنيد و از وجود جوانان پرشور و شهادتطلبى كه حاضرند خطوط جبهه كفر را بشكنند استفاده نماييد، به فكر نگه داشتن وضعموجود نباشيد بلكه به فكر فرار از اسارت و رهايى از بردگى و يورش به دشمناناسلام باشيد كه عزت و حيات در سايه مبارزه است و اولين گام در مبارزه ، اراده است وپس از آن تصميم بر اين كه سيادت كفر و شرك جهانى خصوصا آمريكا را بر خود حرامكنيد.(459)
7 - احياى مجد و عظمت اسلام
در يك همچو زمانى كه سياست هاى ابر قدرت ها بلعيدن همه جاست مسلمين بايد بيداربشوند، ملت ها، دولت ها رامن از اكثرشان مايوس هستم لكن ملت ها بايد بيدار بشوندوهمه تحت لواى اسلام و تحت سيطره قرآن باشند. الحمد لله مسلمين ، هم عده شان قريببه يك ميليارد هست و هم ممالكشان يك ممالكى است غنى و ثروتمند و هم افرادشان افرادلايق ، لكن آنهائى كه مى خواهند در اين ممالك حكومت كنند به واسطه تبليغات سوئى كهدر طول چند صد سال تقريبا كرده اند و نفوذى كه در دانشگاه ها، در جاهائى كه مراكزتربيت ابناء مسلمين است كرده اند، مسلمين را طورى كردند كه از خودشان مايوس شدند،يعنى خودشان را گم كردند بايد مسلمين جديت كنند مجد خودشان را پيدا كنند.(460)
8 - تلاش براى تعادل قواى سياسى در جهان
مسلمانان بايد بدانند تا زمانى كه تعادل قوا در جهان به نفع آنان برقرار نشود،هميشه منافع بيگانگان بر منافع آنان مقدم مى شود. و هر روز شيطان بزرگ يا شوروىبه بهانه حفظ منافع خود حادثه اى را به وجود مى آورند. راستى اگر مسلمانانمسايل خود را به صورت جدى با جهانخوارانحل نكنند و لااقل خود را به مرز قدرت بزرگ جهان نرسانند، آسوده خواهند بود؟ هم اكنوناگر آمريكا يك كشور اسلامى را به بهانه حفظ منافع خويش با خاك يكسان كند، چهكسى جلوى او را خواهد گرفت ؟ پس راهى جز مبارزه نمانده است و بايد چنگ و دندانابرقدرت ها و خصوصا آمريكا را شكست ، و الزاما يكى از دو راه را انتخاب نمود: ياشهادت يا پيروزى ، كه در مكتب ما هر دوى آنها پيروزى است كه انشاء الله خداوند قدرتشكستن چهارچوب سياست هاى حاكم و ظالم جهانخواران و نيز جسارت ايجاد داربست هايىبر محور كرامت انسانى را به همه مسلمين عطا فرمايد و همه را ازافول ذلت به صعود عزت و شوكت همراهى نمايد.(461)
9 - پيروى از شيوه انقلاب اسلامى
امروز ايران اسلامى به بركت ايمان قوى و تعهد به اسلام وتحول عظيمى كه در اقشار مختلفه حاصل شده است ، دست شرق و غرب وانگل هاى منحرف را از كشور خود كوتاه و به هيچ قدرتى اجازه نمى دهد كوچكتريندخالتى در كشور اسلامى ايران نمايد و اين خود حجت قاطعى است براى مسلمانان ومظلومان جهان كه با خواست ملت ها كسى نمى تواند دست تجاوز دراز كند و با آن مخالفتنمايد. و ملتى كه بين ذلت و شهادت ، دومى را انتخاب نموده است ، شكست پذير نيست وملت هاى مظلوم جهان چاره اى جز اين ندارند و دولت هاى ملت هاى اسلامى نيز اگر با تودههاى محروم همگام و همراه شوند، از اين پيوستگى و وابستگى ذلت بار كه هزار بار مرگبهتر از آن است نجات پيدا مى كنند و با عزت و ارزش هاى انسانى هماغوش مى شوند ازخداوند تعالى مسالت مى نمايم كه همه ما را به تكاليف الهيه و وظايف انسانيه آشنافرمايد.(462)
10 - بهره بردارى از ايام الله
مسلمانها ننشينند كه حكومتهاشان برايشان عمل بكنند، واسلام را از دست صهيونيسم نجاتبدهند، ننشينند كه سازمانهاى بين المللى براى آنها كار بكند، ملت ها خودشان بايد قيامكنند در مقابل اسراء يل ، ملت ها بايد خودشان قيام كنند و حكومت هاى خودشان را وادار كنندكه در مقابل اسراء يل بايستند و اكتفا نكنند به محكوم كردن . همان هائى كه با اسراءيل عقد اخوت هم دارند، آنها هم محكوم مى كنند اسراءيل را لكن يك محكوميتى كه با صورت جدى و به حسب واقع شوخى است . اگر مسلميننشستند كه امريكا براى آنها كار بكند يا دست نشانده هاى امريكا براى آنها كار بكند، اينقافله تا ابد لنگ خواهد بود. يكى از روزهائى كه براى وحدت مسلمين ، مسلمين آگاه ، ازسالهاى طولانى انتخاب كردند، مساله اين است كه به اعياد ازقبيل مولود رسول اكرم يا ساير مواليد و ساير ايام الله مردم احترام قاءل بشوند و اجتماع كنند در محافل و موجب تحكيم وحدت آنهابشود.(463)
11 - رسالت مهم علماى جهان اسلام
علما و خطبا و ائمه جمعه بلاد و روشنفكران اسلامى با وحدت و انسجام و احساس مسء وليتو عمل به وظيفه سنگين هدايت و رهبرى مردم ، مى توانند دنيا را در قبضه نفوذ و حاكميتقرآن درآورند و جلوى اين همه فساد و استثمار و حقارت مسلمين را بگيرند و از لانه كردنشياطين كوچك و بزرگ و خصوصا آمريكا در ممالك اسلامى جلوگيرى كنند و به جاىنوشتن و گفتن لاطاء لات و كلمات تفرقه انگيز و مدح و ثناى سلاطين جور و بدبين كردنمستضعفان به مسايل اسلام و ايجاد نفاق در صفوف مسلمين به تحقيق و نشر احكام نورانىاسلام همت بگمارند و با استفاده از اين درياى بيكران ملت هاى اسلامى ، هم عزت خود را وهم اعتبار امت محمدى - صلى الله عليه و آله و سلم - را پايدار نمايند. آيا براى علماىكشورهاى اسلامى ننگآور نيست كه با داشتن قرآن كريم و احكام نورانى اسلام و سنتپيامبر- صلى الله عليه و آله و سلم و ائمه - معصومين عليهم السلام احكام و مقررات كفردر ممالك اسلامى تحت نفوذ آنان پياده شود و تصميمات ديكته شده صاحبان زر و زور وتزوير و مخالفان واقعى اسلام اجرا گردد و سياست گذاران كرملين با واشنگتندستورالعمل براى ممالك اسلامى صادر كنند؟ علماى بلاد و كشورهاى اسلامى بايد راجعبه حل مشكلات و معضلات مسملين و خروج آنان از سيطره قدرت حكومت هاى جور با يكديگربه بحث و مشورت و تبادل نظر بپردازند و براى حفظ منافع مسلمين سينه ها را سپر كنندو جلوى تهاجم فرهنگ هاى مبتذل شرق و غرب را كه به نابودىنسل و حرث ملت ها منتهى شده است را بگيرند، و به مردم كشورهاى خود آثار سوء و نتايجخودباختگى در مقابل زرق و برق غرب و شرق را بازگو نمايند و به مردم و به دولتها خطر استعمار نو و شيطنت ابرقدرت ها كه جنگ و مسلمان كشى در جهان به راه انداختهاند، گوشزد كنند.(464)
اگر چنانچه قدرت آمريكا نبود، صدام هم نميتوانست كه اين كار احمقانه را بكند و اگرقدرت آمريكا نبود، اسراء يل هم نميتوانست كه اين كار سفاكانه را بكند و اگر قدرتآمريكا نبود، اين دولت هاى اطراف خليج و امثال اينها هم اين كارهايى را كه حالاانجام مىدهند، نمى دادند و دنيا از اين دو قدرت اگر بخواهد خارج بشود، بايد همانطورى كه درايران عمل شد كه تمام قشرها قيام كردند و تمام قشرها نهضت كردند و انقلاب كردند وبه هيچ يك از دو قدرت پناه نبردند، مستقلاخودشان واردعمل شدند و با اينكه همه كوشش ها را كرد آمريكا براى اينك از زمان سابق تا حالابراىاينكه اينها را سركوب كند، نتوانست . تا همه كشورهاى اسلامى و غير اسلامى ، تمامكشورهايى كه در دنيا هستند و همه آنها هم توده هايشان بيچاره و ضعيف است در تحت سلطهحكومت هاى خودشان ، تا اينها قيام نكنند و تا اينها توجه به اين خطر بزرگى كه دنيارا دارد تهديد مى كند و اگر خداى نخواسته يك وقت واقع بشود، ديگر كشورى باقىنمى ماند و انسانى شايد باقى نماند، الاكم ، بايد فكر بكند دنيا. بايد دانشمندها فكربكنند، مردم را بيدار بكنند. قلم تنها فايده ندارد، گفتن تنها فايده ندارد، اعتماد بهدولت ها فايده ندارد، خود مردم و خود نويسندگان وگويندگان بايد مردم را بيدار كنندو قلمى فايده دارد، كه بيدارگر توده هاى مردم باشد.(465)
ط - ارائه راهبرد به روحانيت مسيحيت
1 - نجات مسيحيت ناب از مسيحيت آمريكائى
من به شما كه روحانيين مسيح هستيد، به وسيله شما به ملت آمريكا، به روحانيين آمريكا،به روحانيت مسيح در تمام دنيا پيام مى فرستم كه هم مظلومين را دريابيد و هم حضرتعيسى را هم مذهب مسيح را. مذهب مسيح و حضرت عيسى در معرض اتهام واقع شده است اين مذهبرا دريابيد. آقاى پاپ در معرض اتهام است دريابيد عيسى مسيح را، دريابيد ملت مسيح را،دريابيد مسيحيت را، نگذارند مسيحيت در نظر مردم مشوه بشود، نگذاريد روحانيت مسيح درنظر مردم يك روحانيتى باشد طرفدار ظالم ها. خداوند انشاء الله بشر را از شر اينبشرهائى كه برضد تعليمات آسمان ، برضد تعليمات ملكوت رفتار مى كنند هدايتكند و خداوند مظلومان را از چنگ ظالمان نجات دهد.(466)
خوشا به حال آنان كه گرسنه و تشنه عدالتند، از آن رو كه سير نخواهند ش(انجيل مت) خوشا به حال آنان كه از بهر عدالت زحمت مى كشند، به سبب آنكه مملكتآسمانى از آنهاست ( انجيل مت). عيد سعيد ميلاد مسيح پيامبر عظيم الشان كه براى طرفدارىمظلومان و برقرارى عدل و رحمت مبعوث و با گفتار آسمانى و كردار ملكوتى خود ظالمانو ستمكاران را محكوم و مظلومان و مستضعفان را پشتيبانى فرمود بر ملت هاى مستضعف جهانو ملت مسيح و مسيحيان هم ميهنان مبارك باد. هان اى پدران كليسا و روحانيون تابع حضرتعيسى بپاخيزيد و از مظلومان جهان و مستضعفان گرفتار درچنگال مستكبران پشتيبانى كنيد و براى رضاى خدا و پيروى دستور حضرت مسيح يك بارناقوس ها را در معابدتان به نفع مظلومان ايران و محكوم نمودن ستمگران به صدادرآوريد. كارتر سردمدار ستمكاران عالم تقاضا كرد تا ناقوس را در سرتاسر آمريكابه نفع جاسوسان در مقابل ملت مظلوم ايران به صدا درآوريد. چه خوب و بجاست كهناقوس ها را به فرمان خداى عالم و دستور عيسى مسيح به نفع ملت هاى مستضعف كه درزير چكمه دژخيمان كارترها از هستى ساقط مى شوند به صدا درآوريد. خوشا بهحال آنان كه گرسنه و تشنه عدالتند و از بهر عدالت زحمت مى كشند و واى بهحال آنان كه برخلاف دستور عيسى مسيح و برخلاف دستور همه پيامبران به نفع ظالمانو جاسوسان و پايمال كنندگان حقوق ملت ها زحمت مى كشند. واى ملت مسيح و پيروان عيسىروحالله بپا خيزيد و از شرافت عيسى مسيح و ملت عيسوى دفاع كنيد و اجازه ندهيد دشمنانتعليمات آسمانى و مخالفان دستورات الهى ، ملت مسيح و روحانيت عيسى را به خلق هاىمستضعفه جهان بد معرفى كنند. حضور ابرقدرت ها در معابد و دست آسمان كردن آنانبراى دعا به جاسوسان و خاء نان عليه مظلومان و مستضعفان شما رااغفال نكنند كه اينان جز براى رسيدن به قدرت بيشتر ونيل به رياست دنيا كه خلاف دستور آسمانى است به چيز ديگرى فكر نمىكنند.(467)
آقاى پاپ بايد به فكر ملت مسيح باشد، به فكر همه ملت هاى مستضعف باشد، بهفكر آبروى مسيحيين باشد. اينطور اشخاصى كه به اسم مسيح دارند يك همچو كارهاىخلاف مسير مسيح را انجام مى دهند - آقاى كارتر - بايد اعلام كنند، به ملت آمريكا اعلامكنند، به همه ملت مسيحيين اعلام كنند و جنايات اين را بشمارند و اينها را معرفى كنند بهملت ها، همانطورى كه ما نسبت به محمدرضا عمل كرديم كه اين را به مردم شناسانديم(مردم مى شناختند لكن تبليغات كرديم باز هم ) شما هم اين كار را انجام بدهيد و ما در اينصورت از شما متشكر خواهيم بود و ما يك مظلمه است كه براى شما مى گوييم . ما به حكماينكه مظلوم هستيم ، پيش شما دادخواهى مى كنيم كه اين ملت مسيح را نجات بدهيد شما، ملتمسلم جاى خودش ، شما ملت مسيح را نجات بدهيد. نجات به اين است كه اين اشخاصى كهدر ممالك بزرگ به اسم مسيح و به اسم مسيحيت اين جنايات را مى كنند، اين براى مسيحعليه السلام خوب نيست و مسيحيين مشوه مى شود وجهه شان و من به شما آقاى پاپ عرضمى كنم كه اگر عيسى مسيح امروز بود كارتر را استيضاح مى كرد. اگر عيسى مسيح بودما را از چنگال اين دشمن خلق و دشمن بشر نجات مى داد و شما نماينده ايشان هستيد و شمابايد همان كارى كه مسيح مى كند بكنيد. (468)
2 - پيشگيرى از ظلم و ستم
آقاى پاپ هم سفارش كند به اين امريكا كه نكنند اينطور با بشر، اينطور دژخيمى نكنندبا بشر، اينطور ظلم نكنند به بشر. بشر اشخاصى هستند كه عبادالله هستند، بندگانخدا هستند، با بندگان خدا اينطور نكنند، اينقدر ظلم نكنند، اينقدر ستم نكنند. من اميدوارم كهآقاى پاپ به وظيفه دينى خودشان ، به وظيفه مسيحيت خودشانعمل كنند و اين كارهايى كه دژخيمان امريكا مى كنند و پليس امريكا مى كنند جلوگيرىكنند.(469)
من از جنابعالى با نفوذ معنوى كه بين ملت مسيح داريد مى خواهم كه دولت امريكا را ازعواقب ستمگرى ها و زورگوئى ها و چپاولگريها بترسانيد و آقاى كارتر را كه باشكست نهائى مواجه است نصيحت كنيد كه با موازين انسانى با ملت هائى كه مى خواهنداستقلال مطلق داشته باشند و وابسته به هيچ قدرتى در جهان نباشند، رفتار كند و ازتعليمات حضرت مسيح سلام الله عليه پيروى نمايند و خود و دولت امريكا را بيش از ايندر معرض ‍ رسوائى قرار ندهد. از خداوند متعال سعادت مستضعفين جهان را خواستار و قطعايادى ستمگران را اميدوارم .(470)
كارهايى كرده اند كه روحانيت مسيح را در نظر مردم شايد به آن قداستى كه هستندبرخلاف او جلوه دهند. شما روحانيت مسيح بايد مسيح را از اين تنگنايى كه ايجاد كرده اندروساى جمهور شما، نجات بدهيد. مسيح چشمش به علماى مسيحيون و ساير قشرها، روشناست . مسيح چشمش ‍ اين است ، مطالعه مى كند، تحت نظر قرار داده است شما را كه شما بااين ظالم هائى كه با بشر اينطور كردند چه رفتار مى كنيد. آيا در كليساهاى شما هيچوقت راجع به اين جراء م صحبتى شده است ؟ آيا از پاپ انكارى راجع به اين مصاء ب شدهاست ؟.(471)
3 - حمايت از مستضعفان و مظلومان جهان
هان اى پدران كليسا و روحانيون تابع حضرت عيسى بپاخيزيد و از مظلومان جهان ومستضعفان گرفتار در چنگال مستكبران پشتيبانى كنيد و براى رضاى خدا و پيروى دستورحضرت مسيح يك بار ناقوس ها را در معابدتان به نفع مظلومان ايران و محكوم نمودنستمگران به صدا درآوريد.(472)
كارتر سردمدار ستمكاران عالم تقاضا كرد تا ناقوس را در سرتاسر آمريكا به نفعجاسوسان در مقابل ملت مظلوم ايران به صدا درآوريد. چه خوب و بجاست كه ناقوس هارا به فرمان خداى عالم و دستور عيسى مسيح به نفع ملت هاى مستضعف كه در زير چكمهدژخيمان كارترها از هستى ساقط مى شوند به صدا درآوريد.(473)
حضرت مسيح عليه السلام با بشر چه جور بود و شما كه مدعى نيابت از او هستيد توجهبه اين مساء ل هيچ نمى كنيد؟ كاش يك پيكى هم براى كارتر ايشان مى فرستادند. كاششما را مى فرستادند با يك نامه اى پيش كارتر كه با اين جوان هايى كه مى خواهنداحقاق حق بكنند، مى خواهند مظلوميت ملت ما را اظهار كنند، آنها را گرفته اند و از حبسى بهحبس ديگر مى برند و دست و پاى آنها را غل زده اند، زنجير زده اند و دنده هاى آنها را باچكمه شكسته اند و الان هم آنها در زير زنجير آنها و در زير چكمه دژخيمان كارتر و امريكااز بين دارند مى روند. من چطور جواب ملت را بدهم كه ملت ما اگر بگويند كه اين روحانيتمسيح در خدمت ابرقدرت هاست ، ما چطور جواب آنها را بدهيم ؟ من متاسفم كه نمى توانمجواب اينها را بدهم براى اينكه اگر من بخواهم دفاع كنم از روحانيت مسيح ، علاء مى كهدر كار است ، شواهدى كه در كار است ملت ما براى ما آن شواهد را به رخ ما مى كشند. چرابايد ايشان در اين مدت طولانى كه ما در زير رنج بوديم و جوان هاى ما را در خيابان هاىايران مى كشتند و خون آنها را روى اسفالت ها جارى مى كردند ايشان يك كلمه سفارشاينها را نكنند؟ اين تبعيض را چرا ايشان قاء ل هستند؟ مگر حضرت مسيح تعليماتشتعليمات تبعيضى است ؟ مگر حضرت مسيح با يك طايفه خوبند و آن ثروتمندان ؟ و باطايفه ديگر بد هستند و آن مظلومان و اشخاصى كه بيچاره و فقير هستند؟ كه شما داريداين كار را مى كنيد. من مى دانم كه مذهب مسيح اين نيست و هر كس كهدنبال مسيح باشد بايد حامى مظلومان باشد و بايد با ابرقدرت ها مقابله كند، همانطورىكه كسى كه تابع مذهب اسلام است بايد با ابرقدرت ها مخالفت كند و مظلومان را از زيرچنگال اينها بيرون بياورد چرا بايد آقاى پاپ احوالى از اين دخترها و پسرهايى كهامروز، الان كه من دارم با شما صحبت مى كنم در حبس ها و زنجيرها و گرفتارى ها و شكنجهها بسر مى برند، ايشان يك كلمه راجع به اين مساءل صحبت نكنند؟ چرا نبايد به اين اشخاصى كه خودشان را مسيحى مى دانند و خودشان رااهل كليسا مى دانند يك كلمه نگويند كه كه شما مسيحى هستيد چرا اين كارها را مىكنيد؟(474)
ى - ارائه سياستهاى راهبردى به جهان سوم
1 - هوشيارى ملتها
از جمله چيزهايى كه براى قيام مسلمانان و مستضعفان جهان عليه چپاولگران جهانى ومستكبران جهانخوار لازم به تذكر است آن است كه نوعا قدرت هاى ستمگر از راه ارعاب وتهديد يا به وسيله بوق هاى تبليغاتى خودشان و يا به وسيلهعمال مزدور بومى خائن شان مقاصد شوم خود را اجرا مى كنند، در صورتى كه اگر ملت هابا هشيارى و وحدت در مقابلشان بايستند موفق به اجراى آن نخواهند شد. شواهد بر اينمدعا زياد است و زنده ترين شاهد در كشورهاى منطقه ايران و افغانستان است .(475)
2 - اراده قوى
مردم آزاده جهان هميشه از ابرقدرت ها خصوصا آمريكاى جنايتكار صدمه ديده اند و تا عزمخود را براى رويارويى با كفر و شرك جهانى و آمريكاى سلطه گر جزم ننمايند، هرروز شاهد جنايتى تازه خواهند بود. مردم شريف ايران بايد توجه كنند كه امروز، روزمبارزه و جنگيدن با تمام شياطينى است كه حقوق حقه تمامى پابرهنگان جهان راصرف عيشو نوش و تهيه سلاح هايى مى نمايند كه براى هميشه حاكم دنياى گرسنگانباشند.(476)
3 - قيام به حق
همه مى دانيم كه جهان اسلام در انتظار به ثمر رسيدنكامل انقلاب ماست ، ما از تمام كشورهاى زير سلطه براى به دست آوردن آزادى واستقلال كاملاپشتيبانى مى نماء يم و به آنان صريحا مى گوييم كه حق گرفتنى است ،قيام كنيد و ابرقدرت ها را از صحنه تاريخ و روزگار براندازيد. من بارها گفته ام و هماكنون هشدار مى دهم كه اگر شرق ستم كشيده و آفريقا به خودشان متكى نباشند، تا ابدگرفتارند. بياء يد روى پاى خودتان بايستيد و بر غرب بتازيد و آنان را از ميدانبدر كنيد. من از گوشه بيمارستان به آفريقا و شرق و زير سلطه و تمام كشورهاىتحت ستم اخطار مى كنم كه متحد شويد و دست آمريكاى جنايتكار را از سرزمين هاى خودقطع كنيد.(477)
4 - مبارزه با فرهنگ صادراتى غرب
مسلمين كه در آستان اين قرن ، دردهاى جانفرساى خود را يافته و از قدرت هاى شيطانىبزرگ جز گرفتاريهاى گوناگون و چپاولگرى ها و جنايات چيزى نديده اند بايد بابه هم پيوستگى صميمانه و توجه به خداوند بزرگ و اسلام عزيز به فكر چارهبرآيند چاره و يا مقدمه اساسى ، آن است كه ملت هاى مسلمان و دولت ها اگر ملى هستندكوشش كنند تا وابستگى فكرى خود را از غرب بزدايند و فرهنگ و اصالت خود رابيابند و فرهنگ مترقى اسلام را كه الهام از روحى الهى مى باشد بشناسند و بشناسانندشرق و آفريقاى عزيز، اين قاره اى كه با نهضت اسلامى ملى و قيام خونين مردم دلاورالجزاير از خواب گران بيرون آمد و كشورى بعد از كشور ديگر، خود را ازچنگال آمريكا و كشورهاى استعمارگر ديگر نجات داد بايد روى پاى خودشان بايستند وشديدا با فرهنگ صادارتى مبارزه كنند كشورهاى آفريقا و آسيا و ساير كشورهاى در بنددر قاره هاى ديگر بايد بدانند كه آنچه از غرب و شرق توطء ه گر و استعمارى و ازآمريكاى متجاوز بر كشورهاى ستم كشيده صادر مى شود، تباهى و فساد آنقابل مقايسه با صلاح آن نيست تمام كشورهاى اسلامى چون ايران بنا به وظيفه اسلامىخويش بايد از كشورهاى در حال رشد و مبارزه با استعمار مادى و معنوى پشتيبانىكنند.(478)
5 - استقلال فكرى و فرهنگى
شرق بايد بيدار بشود از اين خوابى كه او را كردند، از اين غفلتى كه آنها ايجاد كردنددر ما بايد بيدار بشويم اگر بيدار نشويم ما طعمه آنها خواهيم بود بايد دانشگاه هابيدار بشوند، بايد از همين دبستان تا آخر دانشگاه از اين افكار غربزده تهى بشوند وشرق روى پاى خودش بايستد اگر شرق روى پاى خودش نايستد، باز وابسته باشد،وابسته فكرى عمده است ، خيال كند كه همه چيزى از اوست ، تا يكى مريض مى شود بهاطباء اينجا رجوع نمى كنند فورا بايد برود امريكا يا بايد برود انگلستان ، نمى شوداينجا، با اينكه يك دسته از اطباء كه آمدند اينجا من گفتم كه شماها، دانشگاه هاى ما چهكردند تا حالاكه حالاوقتى كه يك مريضى مى شود بايد بروند آنجا مى گفتند ما مىتوانيم معالجه كنيم لكن مردم اينجور شدند اين افكار، افكارى است كه مملكت ما را بهتباهى دارد مى كشد كه همه چيز ما از آنجا بيايد و همه چيز ما بايد وابسته به آنجاباشد حالاچون اتومبيل ما از آنجاست و برق ما هم نمى دانم چه و زهر مار ما از آنجاست پسبايد فرهنگ ما از آنجا باشد، پس بايد همه چيز ما از آنجا باشد آقا بدانيد كه اينهابراى ما هيچ صلاحى نميخواهند، اينها كوشش مى كنند كه ما از حيوانات پست تر باشيم ،اينها كوشش مى كنند كه ما يا اشخاصى بار بياء يم غربزده ، براى آنها كار بكنيم واگر نه بمانيم در اين حال عقبافتادگى و ببرند آنها همه چيز مارا شرق بايد بيداربشود، بايد حساب خودش را از غرب جدا كند، تا آنقدر كه مى تواند اگر مى توانستبايد تا آخر جدا كند، حالاكه نمى شود، تا آنقدر كه مى تواند بايد جدا كندلااقل فرهنگش را نجات بدهد.(479)
6 - رسالت انديشمندان و آزاديخواهان
بايد مظلومان جهان بيدار و هشيار باشند و از اين توطء ه ها و حيله هاگول نخورند و به فعاليت خود در راه رسيدن به آزادى و خروج از قيد و بندهاىاستعمارى و استثمارى ادامه دهند و بدانند كه اينان با شعار طرفدارى از حقوق بشربزرگترين پايمال كنندگان حقوق انسان ها هستند و در رسيدن به اهداف ظالمانه خود هيچگاه غفلت نمى كنند و از هيچ جنايتى دريغ ندارند. امروز كه نسيم بيدارى در سراسرجهان وزيدن گرفته و توطء ه هاى فريباگر ستمكاران تا حدودى فاش شده است ، وقتآن است كه دلسوختگان واقعى مظلومان از هر قوم و قبيله و در هر مرز و بوم با قلم و بيانو انديشه و فكر از جنايات ستمگران در طول ،، تاريخ سياه آنان پرده بردارند وپرونده هاى تجاوز آنان را به ساكنين اين سياره اراء ه دهند. و علما و دانشمندان سراسرجهان بويژه علما و متفكران اسلام بزرگ يكدل و يك جهت در راه نجات بشريت از تحتسلطه ظالمانه اين اقليت حيله باز و توطء ه گر كه با دسيسه ها وجنجال ها سلطه ظالمانه خود را بر جهانيان گسترده اند بپا خيزند و با بيان و قلم وعمل خود خوف و هراس كاذبى را كه بر مظلومان سايه افكنده است بزدايند.(480)
بايد براى آتيه دنيا، امروز توده هاى مردم ، نويسندگان ، گويندگان ، فكر بكنند ومردم را آگاه بكنند به اين خطرى كه تمام بشريت را تهديد مى كند، آگاه كنند همه تودههاى دنيا را كه اين خطر بزرگ پيش است و اگر اين ابرقدرتها در اين حالى كه هستند ومشغول تهيه سلاح هاى بزرگ اتمى و غير آن هستند، به همينحال باقى باشند، دنيا ممكن است كه به خرابى بكشد و عمده ضررش به ملت ها برسدبايد هركس درهر جا هست ، نويسنده هائى كه هستند، روشنفكرانى كه هستند و علمايى كه درهمه قشرهاى دنيا هستند و دانشمندان ، مردم را به اين خطر آگاه كنند تا بلكه خود مردم وتوده هاى مردم و مقابل اين دو قدرت بايستند و اين سلاح ها را جلوگيرى كنند. و اينكهزمزمه اين هر وقت شده است و مى شود، مدت ها دراين حرف هست كه مى خواهيم تحديد اينسلاح هاى اتمى را بكنيم و مى خواهيم . تفاهم كنيم به اينكه اين سلاح هاى اتمى باموشك هاى عظيمى را كه تازه درست شده است ، جلوى اين را بگيريم هردوى اينها شعر استو آمريكا هم همين نظر را دارد كه شوروى را اغفال كند و آن سلاح ها را در غرب و درهرجائى كه دست دارد، اين سلاح ها را مهيا كند براى يك روزى كه با فشار يك دگمه ،دنيا به آتش كشيده بشود. امروز بايد مردم دنيا توجه به اينمشكل بزرگ دنيا بكنند و هر قشرى ، نويسنده اى ، مطبوعات ، در سرتاسر دنيادنبال اين مطلب باشند و مردم را بيدار كنند كه درمقابل اين كارهائى كه اينها مى كنند، درست قيام كنند البته كم و زياد الان هستند قشرهايىكه تظاهر مى كنند برضد اين سلاح ها، لكن بايد همه مردم قيام كنند تا بتوانند كارىانجام بدهند.(481)
تمام آزاديخواهان بايد با روشن بينى و روشن گرى ، راه سيلى زدن بر گونهابرقدرت ها و قدرت ها، خصوصا آمريكا را بر مردم سيلى خورده كشورهاى اسلامى و جهانسوم ترسيم كنند.(482)
7 - تشكيل جبهه متحد اسلامى
امروز همه مصيبت و عزاى آمريكا و شوروى و غرب در اين است كه نه تنها ملت ايران ازتحت الحمايگى آنان خارج شده است كه ديگران را هم به خروج از سلطه جباران دعوت مىكند. كنترل و حذف سلاح هاى مخرب از جهان اگر با حقيقت و صداقت همراه بود خواسته همهملت هاست ، ولى اين نيز يك فريب قديمى است و اين همان چيزى است كه اخيرا از گفته هاىسران آمريكا و شوروى و نوشته هاى سياسيون آنها آشكار گرديده است كه مراودات اخيرسران شرق و غرب به خاطر مهار بيشتر جهان سوم و در حقيقت جلوگيرى از نفوذپابرهنه ها و محرومين در جهان مالكيت هاى بى حد و مرز سرمايه داران است . ما بايد خودرا آماده كنيم تا در برابر جبهه متحد شرق و غرب ، جبهه قدرتمند اسلامى انسانى باهمان نام و نشان اسلام و انقلاب ما تشكيل شود و آقايى و سرورى محرومين و پابرهنگانجهان جشن گرفته شود مطمء ن باشيد قدرت هاى شرق و غرب همان مظاهر بى محتواىدنياى مادى اند كه در برابر خلود و جاودانگى دنياى ارزش هاى معنوىقابل ذكر نمى باشند.(483)
ك - پاسخ امام به مخالفين مبارزه با آمريكا
نكته مهمى كه همه ما بايد به آن توجه كنيم و آن رااصل و اساس سياست خود با بيگانگان قرار دهيم ، اين است كه دشمنان ما و جهانخوارانتا كى و تا كجا ما را تحمل مى كنند و تا چه مرزىاستقلال و آزادى ما را قبول دارند به يقين آنان مرزى جزعدول از همه هويت ها و ارزش هاى معنوى و الهى مان نمى شناسند، به گفته قرآن كريمهرگز دست از مقاتله و ستيز با شما برنمى دارند مگر اين كه شما را از دين تانبرگردانند ما چه بخواهيم و چه نخواهيم صهيونيست ها و آمريكا و شوروى در تعقيب مانخواهند بود تا هويت دينى و شرافت مكتبيمان را لكه دار نمايند بعضى مغرضين ما را بهاعمال سياسى نفرت و كينه توزى در مجامع جهانى توصيف و مورد شماتت قرار مى دهند وبا دلسوزى هاى بى مورد و اعتراض هاى كودكانه مى گويند: جمهورى اسلامى سببدشمنى ها شده است و از چشم غرب و شرق و اياديشان افتاده است ، كه چه خوب است اينسء وال پاسخ داده شود كه ملت هاى جهان سوم و مسلمانان و خصوصا ملت ايران در چهزمانى نزد غربى ها و شرقى ها احترام و اعتبار داشته اند كه امروز بى اعتبار شده اند.آرى اگر ملت ايران از همه اصول و موازين اسلامى و انقلابى خودعدول كند و خانه عزت و اعتبار پيامبر و ائمه معصومين عليهم السلام را با دست هاى خودويران نمايد، آن وقت ممكن است جهانخواران او را به عنوان يك ملت ضعيف و فقير و بىفرهنگ به رسميت بشناسند ولى در همان حدى كه آنها آقا باشند ما نوكر، آنها ابرقدرتباشند ما ضعيف ، آنها ولى و قيم باشند ما جيره خوار و حافظ منافع آنها، نه يك ايرانبا هويت ايرانى اسلامى بلكه ايرانى كه شناسنامه اش را آمريكا و شوروى صادر كند،ايرانى كه ارابه سياست آمريكا يا شوروى را بكشد.(484)
آنهائى كه بدبين هستند و در گوشه اى نشسته اند و روى نقطه ضعف ها انگشت مىگذارند كه چرا ما كشته داديم ، چرا وضع فلان است و از اين چراها و چراها، هيچ گاه آنطرفش را در نظر نمى گيرند كه ما چه دريافت كرده ايم و البته اين را ما و همه ميدانيمكه چقدر از ما كشته و معلول و مصدوم شدند ولى ما ابتدا به جنگ نكرديم اگر آقايان مىگويند كه چرا شما با آمريكا درافتاديد كه اين جنگ واقع شود، كه ما هم ازاول مى دانستيم كه درافتادن با آمريكا و همه قدرت ها اين توابع را دارد، ولى ايناشكالى است كه اين آقايان بايد به خود پيغمبر بكنند كه چرا با ابوسفيان هادرافتاديد تا عمويت و افراد بزرگى از اسلام كشته شوند و ميبايست تسليم ميشدى و درگوشه خانه ات مينشستى و در اين صورت به اميرالمومنين هم ايناشكال وارد است كه همه گفتند بگذار معاويه و اشعث در حكومت شام باقى باشد و همينمطلب اسباب اين شد كه اشخاصى مثل عمار و چندين هزار جمعيت كشته شوند و با اينتفكر، اشكال به حضرت سيدالشهدا هم وارد است كه چرا از مدينه آرام برخاست و با يكجمعيت كم به راه افتاد و در مقابل يك حكومت جبار ايستاد. پس اگر بنا باشد همه اينها وهمه انبيا در، تاريخ اشتباه كرده باشند و مى بايست با منطق اين آقايان با قلدرهابسازند، ما هم اشتباه كرده ايم و به آن اعتراف مى كنيم و اگر مساله اين نيست ، بلكهمساله ، مساله انسانيت به ارزشهاى انسانى است ، مساله جلوگيرى از اين جناياتى است كهقلدرها به بشريت و انسانيت مى كنند، مساله تباهى افراد ارزشمند است ، پس ما نمىتوانستيم داخل خانه نشسته باشيم و آمريكا هم بيايد درداخل اين كشور حكمفرمائى كند و همه دست به سينه در برابر آمريكا بايستند و چاپلوسىكنند تا اينكه نان و اسلحه به آنها بدهد و يا اينكه مهماتى را در اينجا انبار كند كههروقت جنگى واقع شد براى خودش ‍ استفاده كند و براى خودش پايگاه بسازد كه خداوندمرحمت فرمود و آن پايگاه هائى كه آمريكا براى خودش درست كرده بود، به دست ما افتادكه همه اش غنيمت است ، غنيمت جنگى . در هر صورت ما بايد فكر كنيم و اين دو مطلب را درترازو بگذاريم كه چه از دست داده ايم و چه به دست آورده ايم آنچه ما به دست آورده ايماين است كه اسلام را زنده كرديم .(485)

fehrest page

back page

 

 
 

کلیه حقوق این سایت محفوظ می باشد.

طراحی و پیاده سازی: GoogleA4.com | میزبانی: DrHost.ir

انهار بانک احادیث انهار توضیح المسائل مراجع استفتائات مراجع رساله آموزشی مراجع درباره انهار زندگینامه تالیفات عربی تالیفات فارسی گالری تصاویر تماس با ما جمادی الثانی رجب شعبان رمضان شوال ذی القعده ذی الحجة محرم صفر ربیع الثانی ربیع الاول جمادی الاول نماز بعثت محرم اعتکاف مولود کعبه ماه مبارک رمضان امام سجاد علیه السلام امام حسن علیه السلام حضرت علی اکبر علیه السلام میلاد امام حسین علیه السلام میلاد حضرت مهدی علیه السلام حضرت ابالفضل العباس علیه السلام ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها پاسخ به احکام شرعی مشاوره از طریق اینترنت استخاره از طریق اینترنت تماس با ما قرآن (متن، ترجمه،فضیلت، تلاوت) مفاتیح الجنان کتابخانه الکترونیکی گنجینه صوتی پیوندها طراحی سایت هاستینگ ایران، ویندوز و لینوکس دیتاسنتر فن آوا سرور اختصاصی سرور ابری اشتراک مکانی colocation